środa, 25 czerwca 2014

Jak się nie nudzić w sesji


Założę się, że ostatnimi czasy czytelnictwo wzrosło, zwłaszcza wśród studentów. Nie będę robić rankingów i badań dot. średniej ilości przeczytanych książek, bo też pewnie i nie książki były czytane.
Sesja - i wszystko jasne. Zdecydowana większość zasiadła zapewne do notatek, w tym także i ja, a jakże.

A jak wiadomo człowiek czytając notatki/ucząc się ulega znudzeniu. Piąty raz czyta tę samą kartkę, wydaje mu się, że z każdym wchłoniętym zdaniem jego wiedza się poszerza i to wszystko wie, po czym będąc już na stronie szóstej nie ma zielonego pojęcia, czego dowiedział się z poprzednich.

Nic dziwnego - natłok materiału odłożony podczas semestru na bok, daje o sobie boleśnie znać na trzy dni przed egzaminem.

Jak sobie z tym radzić? Mam na to swój prosty sposób, nic odkrywczego właściwie. Robię sobie przerwy na oglądanie vlogów lub... czytam:)

Nie byle co jednak. Fajne treści czytam. Lub oglądam. Są moją odskocznią, i to jaką ciekawą.


Co przeczytałam w ostatnim czasie? 

1. Radio jest fajne. Trójka zwłaszcza, bo bogata jest w treści. Dobre treści. Anna Gacek łączy dobre treści z radiowym klimatem i subtelnie przemyca wątki modowe w minimalistycznej formie swojego bloga, tak, że naprawdę - nic mi w nim nie przeszkadza. (Nawet wada wymowy pani Ani.)
Chociaż ja blogiem nie umiem go nazywać. Zupełnie mi ta nazwa do niego nie pasuje.

2. Natknęłam się przypadkiem. Tytuł mnie przeraził. Więc przeczytać musiałam :)

3. Człowiekiem jestem prostym, więc i mnie przyciągają TAKIE reklamy. I zawsze, gdy zerkam na ten blog, zastanawia mnie, gdzie te reklamy się podziewają, że je tak rzadko widuję...?

4. Na Kenzę też lubię sobie popatrzeć;)

5. Tutaj, no dobra, może nie jakieś wyżyny czytelnictwa polskiego, ale przynajmniej wiem, że pewna aktorka zamyka długo prowadzonego bloga...

6. Tutaj znów rzecz ciekawa, i zarazem mi bliska. Lubię ten blog i bardzo szanuję poglądy autora. A że pisze jeszcze o byciu liderem...

7. W Venili lubię jej neurotyczność. Choć może wrażenie takie sprawia tylko otoczka tego bloga. A że dziewczyna jest po polonistyce, jak i ja (a nawet jeszcze około dwustu osób z mojego roku) to tym chętniej sprawdzę, czy nasze spostrzeżenia zbiegają się w którymś punkcie. A zbiegają się.

8. Bukowskie fajnie gotują. I wyglądają :)

9. Świat wydaje się jeszcze ciekawszy oglądany z bliska. I to bycie obok bardzo mi w tym blogu odpowiada.

10. A u Nadii sprawdzam, czy znowu gdzieś jej nie ma. Ciągle mało mi jej podróży.


********cdn********

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz