środa, 5 lutego 2014

Miranda Kerr


Moja ulubiona modelka. Sama nie wiem kiedy i skąd w ogóle wzięła się nią moja fascynacja. Podejrzewam, że niosła to fala mojego uwielbienia Orlando Bloomem (jej męża - ponoć już byłego), który swego czasu (czasu Legolasa ;)) był moim ulubionym aktorem. Mimo, że moje preferencje i aktorskie upodobania znacznie mi się zmieniły, to jednak Miranda pozostaje dla mnie oczywistym numerem jeden spośród światowych modelek, których notabene zbyt wielu nie znam, ale też się nimi przesadnie nie interesuję.
Moją uwagę Kerr przykuła swoją dziewczęcością, a warto dodać, że Australijka ma już 31 lat. Jeśli jednak spojrzycie tylko na jej zdjęcia, sami zobaczycie, jak zawsze pięknie i naturalnie wygląda. Wdzięku dodaje jej figlarny uśmiech, okrągła buzia (co jest dosyć niespotykane wśród innych modelek) z sympatycznymi dołeczkami oraz niewychudzona figura - to jej znaki rozpoznawcze. Nie bez powodu zresztą nazywana jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych aniołków Victoria's Secret, a w dodatku pierwszym aniołkiem tejże firmy pochodzącym z Australii.
Nie bez znaczenia pozostaje dla mnie również jej styl: trochę nonszalancki, z przeważającym duchem sportowego luzu, ale jednocześnie eleganckim sznytem. Taki miejski styl radosnej, zabieganej, ale zadbanej mamy (bo dodajmy, Kerr ma również małego synka). 
Słowem: przesympatyczna dziewczyna z wdziękiem i klasą.





































































4 komentarze :

  1. Tak całkiem spoko sie trzyma jak na ten wiek. Pierwszy raz o niej słyszę, ale przyznać trzeba, że z twarzy wygląda bardzo dziewczęco. Jestem na tak, chociaż 4 zdjęcie od dołu to spaliłbym, nie jest korzystne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jedna z moich ulubionych "twarzy" modelek, Miranda zdecydowanie się wyróżnia spośród tysięcy innych:)
    PS. Zdjęcie 4 od dołu fakt, trochę niekorzystne, ale czy wszystkie muszą być idealne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubiłam Orlando Blooma, dopóki Miranda się z nim nie rozstała : D. Serio, wkurzał mnie jako Legolas we Władcy, teraz w Hobbicie już mi się podoba (bo zostawiła go żona! jestem nienormalna!). : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie piękna modelka ;) Ma nieziemskie oczy ! Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) Głównie zajmuję się przerabianem ubran :) Mam nadzieję, że Cie zainspiruje :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń