środa, 15 stycznia 2014

Studniówka!


Ehhh... Pamiętam swoją, sprzed 5 lat...

Co to była za zabawa, co to była za NOC!

Chyba jeden jedyny raz tak dobrze bawiłam się z moją licealną klasą w pięknych, błyszczących sukienkach (dominowała czerń), wysokich szpilkach (nigdy wszystkie nie byłyśmy tak wysokie) oraz idealnie skrojonych garniturach (dominowała... czerń) :)

Zazdroszczę tym wszystkim, którzy mają to dopiero przed sobą - wspólne wymyślanie programu artystycznego, tworzenie oryginalnych zaproszeń, dopinanie wszystkiego na ostatni guzik... Jej, jak ja WAM zazdroszczę!




A te sukienki, łohoho!




bershka




chicnova.com




h&m





tally weijl





signific.pl





zalando.pl





zalando.pl 

PS - moje faworytki tutaj to zielona sukienka Louche Bechet i biała barokowa Just Cavalli - wysoka półka, ale może kiedyś... ;)






Butki!



Zara





deezee.pl





aldo





stylowebuty.pl




sarenza.pl




riverisland.com





Biżuteria!



biżuteria pochodzi z: deezee.pl, granashop.pl, fleq.pl






I piosenka!


Z moją studniówką nieodłącznie kojarzy mi się jedna piosenka, co dziwne - wcale nie jakiś frywolny, i nie szybki "kawałek". Wbrew pozorom - to nie tradycyjny polonez z "Pana Tadeusza"! :)






Udanej zabawy!





 

3 komentarze :

  1. Jak widzę niektóre pary butów, to przychodzi mi tylko jedna myśl. Picasso powraca. Zrozumienie sztuki 'wyższej' od zawsze było dla elit.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem, co awangardowego może być w tych butach; moim zdaniem są bardzo hmm neutralne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę to w tym roku na studniówkach pojawią się kolory :)

    OdpowiedzUsuń